خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ۷فون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 هیچ یک از محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی ۷فون شامل مالیات ارزش افزوده نمی باشد.

قیمت درج شده برای محصولات تا ساعت ۲۴ همان روز معتبر بوده و بروز رسانی قیمت ها در ساعت ۲۴ انجام می شود و تا پایان روز بعد اعتبار خواهد داشت.
تذکر:‌ در موارد خاص(مانند تغییرات سریع قیمت ارز یا کمیاب شدن قطعه‌ای خاص در بازار) ممکن است قیمت سایت نامعتبر باشد و فروشگاه این حق را دارد تا برای هماهنگی پرداخت اختلاف قیمت با خریدار هماهنگی لازم را بنماید. البته در این موارد حق عدم تمایل به پرداخت کاملا با مشتری است و فروشگاه حداکثر طی ۲ روز کاری مبلغ پرداختی را مرجوع خواهد نمود.

روند مرجوع محصولات طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک می‌باشد: «در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت برای انصراف (‌حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد. ‌تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.»

جهت ثبت درخواست مرجوع کالا، خریدار باید درخواست خود را در صفحه تماس با ما و از طریق فرم تماس با ما ثبت نماید.

محصولاتی که دارای شرایط گارانتی هستند، تنها یکبار تعویض خواهند شد و در دفعات بعد، این وب سایت مسئولیتی متقبل نخواهد شد و باید محصول مجددا خریداری شود.

در مواردی که قطعه مورد نظر شما در انبار ۷فون موجود نباشد،‌کالا از تامین‌ کنندگان دیگر و همکاران تهیه شده و قبول گارانتی با رعایت شرایط فوق پس از تایید تامین‌کنند انجام خواهد گرفت. در این موارد ۷فون کاملا حامی حقوق مشتریان خود بوده و تمام تلاش خود را برای تسریع در فرایند گارانتی انجام خواهد داد.

هزینه های پستی ارسال محصولات به عهده خریدار می‌باشد و در هنگام تکمیل سفارش، بر روی فاکتور اعمال می‌گردد.

هرگونه تغییرات در ظاهر فیزیکی محصولات آن را از ضمانت و گارانتی خارج می‌کند.


شرایط اختصاصی گارانتی قطعات موبایل ۷فون:

گارانتی تاچ‌، ال سی دی و موارد مشابه:

  • درصورت تغییر شرایط اولیه و فیزیکی کالا مخدوش شدن هولوگرام ضمانت برداشته شدن برچسب محافظ ال سی دی و تاچ ویا خم شدن فلت چسب خوردن ال سی دی یا تاچ جهت نصب باعث باطل  شدن گارانتی خواهد شد، لذا حتما قبل از نصب ال سی دی، چسباندن یا برداشتن برجسب روی ال سی دی از سلامت کالا مطمئن شوید.
  • اگر خرابی مشهود در بخشی از ال سی دی یا تاچ وجود داشته باشد، کالا شامل گارانتی شده و در صورت رعایت موارد بند قبل قابل تعویض خواهد بود.
  • کیفیت نمایش تصویر ال سی دی با توجه به نوع سفارش(اورجینال، اصلی بازار یا تجاری) از سه رده کیفیتی متفاوت خواهد بود و بنا به موجودی در بازار، بالاترین کیفیت موجود به عنوان اورجینال گوشی معرفی شده که جز در موارد خاص، کیفیت بسیار نزدیکی به قطعه اصلی اولیه موجود روی گوشی دارد. کیفیت‌های بعدی به ترتیب کمتر از اورجینال گوشی خواهند بود.
  • ال سی دی های سامسونگ اورجینال گوشی سرویس پک می باشد و اصلی بازار Change Glass و Change Flat، کیفیت OLED نیز IC می باشد.
  • ال سی دی هوآوی اورجینال گوشی بالاتری کیفیت در بازار، اصلی بازار کیفیت نسبتا پایین و Backlight ضعیف و سرعت تاچ پایین می باشد.

گارانتی باتری:

  • گارانتی باتری با توجه به کیفیت انتخابی متغیر خواهد بود، در نسخه‌های اورجینال گوشی که عموما بالاترین کیفیت موجود در بازار را شامل می‌شوند و گاهی حتی از کیفیت نسخه اولیه موجود در گوشی نیز قوی‌تر هستند گارانتی باتری شش ماه بوده وباد کردن شاملش نمیشه و ۷فون این گارانتی اختصاصی را به عهده خواهد گرفت.
  • گارانتی باتری اصلی بازار به مدت سه ماه از تاریخ دریافت کالا توسط شما محاسبه شده و در صورت سلامت ظاهری باتری و عدم شارژ قابل تعویض خواهد بود.
  • در باتری تجاری، گارانتی وجود ندارد و فقط مهلت ۷ روزه تست سلامت کالا برای تست کارایی باتری موبایل یا تبلت به شما داده خواهد شد.

همواره می‌توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت، سفارشات خود را پیگیری نموده و یا از مشاوره رایگان کارشناسان ۷فون استفاده نمایید.